piątek, 3 października 2014

Cebula faszerowana kurkami

Cebula faszerowana kurkami to świetny pomysł na przekąskę. Cebulki często goszczą na moim stole, z przeróżnym farszem. Zawsze zachwycają i cieszą się powodzeniem. Zapraszam!




Składniki:

- 4 średnie cebule
- 200 g kurek
- 4 plasterki szynki
- 3 łyżki serka śmietankowego typu almette
- łyżka masła
- natka pietruszki
- sól
- pieprz


Kurki dokładnie myjemy, osuszamy na papierowym ręczniku. Cebule obieramy i gotujemy 10 minut w osolonej wodzie. Następnie odcinamy kapelusze i za pomocą widelca wydrążamy środek, który kroimy w drobną kostkę. Na patelni rozpuszczamy łyżkę masła, dodajemy pokrojoną cebulę, szynkę i kurki. Smażymy 5 minut, po czym dodajemy 3 łyżki serka śmietankowego i posypujemy natką pietruszki. Mieszamy do połączenia się składników. Doprawiamy solą i pieprzem. Gotowy farsz nakładamy do środka cebuli i zapiekamy 15 minut w temperaturze 180 stopni.



Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł. Jestem wielką fanką cebuli :) Z pewnością będzie to dla mnie inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis, nie znałam go i mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis, cebulki wyglądają kusząco i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zrobić! znakomicie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to fantazyjnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie bomba, choć A. to takiej ilości cebuli raczej by nie zdzierżył, ale może zrobię tylko dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe danie, cebule wyglądają według mnie jak małe krasnoludki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania